29 Aralık 2016

sunset

yine kendimi cok tatminsiz hissettigim bi donemdeyim. tatminsiz dogru bi ifade mi bilmiyorum. ama hayatimda bi eksiklik varmis gibi hissediyorum. aslinda bu sadece benim karakterimden kaynaklaniyo olabilir. uzun suredir hicbi sey yazmiyorum. aslinda buraya yillarca sacma sapan seyler yazdim ve sanirim bu beni biraz olsun tatmin ediyodu. 12,5 yasinda basladim buraya yazmaya. su an 23 yasindayim. dusunebiliyo musun ya? YIRMI UC. 23 yasinda olmayi o zamanlar hayal bile edemiyodum. ayrica 23, 27, 29 hicbi farki yoktu bunlarin. simdiyse zaman cok hizli geciyo, daha dun 19 yasindaydim. nasil 23 oldum anlamadim bile. o kadar cok sey degisti ki hayatimda. ama melankolik yapim ayni kaldi. hayatimda sacma birinci dunya dertleri olmadigi icin cok mutsuzum su an. gercek endiselerim, gercek korkularim var. raporlu deliyim artik. tamam raporlu degilim ama adi koyulmus psikolojik sorunum var: kaygi bozuklugu. anksiyete diye de bilinir. kimin yok ki zaten. of be of. zamani geriye alabilsem keske. 13 yasima falan geri donebilsem. bu blog'da yazmistim surekli bir turlu 18 olamadigim icin ne kadar uzuldugumu. ah yine 17 olsam da tek derdim 18 olmayi beklemek olsa. ah be ah. 23 yasinda olmaktan nefret ediyorum. ama ya 30 yasinda olsaydim? 30 yasima gelince acip okurum burayi uzulurum artik. ah derim yine 23 olsam. ya 40 olsaydim?

2 yorum:

frigg dedi ki...

Ben yazdiklarini okumaya basladigimda sen on yediydin, ben on iki. simdi on sekiz olmus halimle yirmilerimi bekliyorum.

cledora dedi ki...

inanmıyorum yeni gördüm bu yorumu. gerçekten yıllarca okudun mu ya?